191 dagar kvar till Eclipse

I natt drömde jag at jag fick se Eclipse redan nu och Edward hade blåa ögon. Hmm. Kommer inte riktigt ihåg mer. Men det är hela 191 dagar kvar tills man får se Eclipse. I vår kommer ju iallafall trailerna att komma ut så man får smygtitta lite :)

Jo igår åkte vi hem till Ulrika och Vilgot, han var väldigt blyg & trött och ville inte riktigt leka med oss :( Fikade iallafall och tittade på bilder på huset som de har köpt. Var väldigt fint, så det kommer att bli jättebra :) De följde med oss upp på stan. Sandra shoppade loss inne på Eden, typ som Rusta. Fick för mig att det skulle vara en fin affär, men så var det alltså inte. Vi skiljdes vid Feet First för då skulle Ulrika träffa Jonas. Jag och Sandra shoppade istället skor :) Hade världens beslutångest över ett par skor som jag så gärna ville ha men som jag inte tror att jag kommer att använda. Slutade med att jag inte köpte dem. Nyårsklänningarna blev köpta på Scala och så köpte jag en jacka och 2 tröjor på Monki. Köpte även Sandras julklapp. Tråkigt att hon vet vad hon får men så får det bli i år. Vi gick förbi och hälsade på Amanade på jobbet innan vi gick hem. Trevligt :)

Idag ska vi åka till Vällingby, där Mats jobbar. De har byggt fint där har jag för mig :) Måste hitta en julklapp till vår moster Lena, det är allt vi har kvar. Och kanske någe mer till oss själva? ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback