Sommarvärme och jag ska jobba - suck

Jo så är det. Nu när det äntligen är fint väder igen så ska jag så klart jobba. Var dock ledig igår så då var jag med Sandra och pappa till stan och åt lunch sen solade jag en stund hemma hos mormor och morfar.
Imorse var jag som vanligt trött och eftersom det tar så lång tid för mitt hår att torka så har jag hållt mig inne. Helst hade jag velat vara ute men att ducha strax innan jobbet betyder att jag bara hinner vara ute ca 30 min. Håller tummarna att det är fint imrgon eftermiddag så jag kan vara ute efter jobbet.

Jag har inte hört någe om jobbet på ortopeden. Suck. Så nu känns det som om jag inte kommer att få det. Agneta verkade inte vara så taggad på att ge oss sommarvikarie förlängt heller. Så på tisdag (min lediga dag) måste jag nog ringa runt lite igen :(

Jag hoppas på en lugn helg på jobbet. Har varit rätt rörigt de sista passen jag har jobbat.



Btw är det bara 103 dagar kvar till New moon har biopremiär - så jag har något att se fram emot iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback