Midnight sun

Det blev ingen Stieg Larsson igår för jag kom på att det var länge sen jag läste Midnight sun, så det fick bli den istället. För de som inte vet (men alla vet nog eftersom jag skrivit om detta förut) är Midnight sun Twilight ur Edwards perspektiv. Åh, Edward.
Egentligen borde jag inte uppmuntra folk att läsa den eftersom den inte är klar och har läckt på internet. Det var en förfalskad version som läckte så Stephenie Meyer bestämde sig för att inte skriva klart den och istället lägga ut det som är skrivet på sin hemsida. Självklart hoppas jag att hon kommer på bättre tankar eftersom jag tycker att det lilla (drygt 260 sidor) som har kommit ut är jättebra.

Man vet ju redan vad som kommer hända eftersom man läst Twilight, men den är ändå fängslade och minst sagt underhållande. Även fast han är så himla seriös så är han aningslös och rolig. Hans tankar är verkligen (i brist på annat ord) fängslade. Jag satt uppe till nästan kl.04 och läste och sen idag läste jag klart. 

        
      

Jag vet hela den här Twilight-grejen kan börja bli lite tråkig att läsa om på min blogg. Även fast jag aldrig kommer att tröttna att skriva om den, så ska jag försöka att tona ner lite av min besatthet. Det är trots allt 80 dagar kvar till New moon kommer på bio och jag kanske ska spara lite tills dess. Men ibland kan jag bara inte låta bli. Så om det är någon som känner för att diskutera lite så är det bara att säga till :) 

Jag bara älskar dessa böcker och alla dess karaktärer t.o.m. Jacob Black. Men självklart inte lika mycket som jag älskar Edward Cullen. Han skulle gärna få bita mig - om han fanns på riktigt alltså ;)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Emma

ne, det kanske inte blev det.. Men brukar inte skriva så mkt, men som sagt blir lätt att man skriver på bara.

Hmm, kan nog ha varit så :D

Du skulle vi ses på lördag eller? Kollat nåt med Lisalejen..? Pusspuss

Postat av: Jenni

Ha, du ska se min blogg. Den typ cirkulerar runt twilight nuförtiden :)

2009-09-04 @ 19:48:02
URL: http://thedreamingmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback