Jossan till San Diego

I tisdags åkte Jossan till San Diego. Hon var rätt nervös inför flygresan, trodde att hon skulle störta eller att planet ska gå sönder och sen råkade jag väl säga någe om någon krock också, hehe. Så jag har haft lite utkik på löpsedlarna ifall det stått något om flygplansolyckor och det har det nog inte så jag har antagit att hon klarade resan. Fick ett mail av henne igår där hon skrev att hon var framme, så det var ju skönt. Jossan är alltid övertygad om att hon ska dö varje gång hon sätter sig på ett flygplan.

Det är ganska så jättedyrt att ringa till San Diego så jag har fixat Skype nu och sen var jag till Clas Ohlson och köpte ett head-set. Var asnöjd och sen idag när jag ska koppla in det och testa ljudet så vill det inte fungera. Fuck tänkte jag ju då och tog bort det igen. Men nu så vill inte ljudet fungera längre överhuvudtaget. Ännu mer svordomar far runt i huvudet, har lyckats undvika att säga dem högt.

Hmm, måste försöka fixa det här på någe sätt.
Någon som är händig?
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej madde!! hehe.. tack för din omtanke där med löpsedlarna ;) heh Snart måste vi testa skype på riktigt!! Men hur går det för dig på jobbfronten, hänt nått nytt ?? Puss puss

2009-08-24 @ 05:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback