Jobbansökningar - finns det något tråkigare?

Eftersom jag inte hade hört någe från ortopeden så ringde jag dit idag och som jag kände på mig så har jag inte fått jobbet. Fuck. Så jag har tillbringat hela förmiddagen med att söka jobb. Ringt till några avdelningar som jag kunde hitta numret till och alla har sagt att de inte behöver någon sjuksköterska. Jag har även mailat 3 sjukhus i Norge, sökt två tjänster i Stockholm och varit inne på kommunens hemsida där jag inte kunde hitta något. Just nu ser det inte ljust ut utan jag har istället fått huvudvärk.

Det är ju så fruktansvärt tråkigt att söka jobb speciellt när man får nej överallt och egentligen vill vara kvar där man är.

Kommentarer
Postat av: Kiina

Kan inte göra annat än att hålla med..

2009-08-12 @ 16:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback