How to be och Linas kvällsbok

Ja nu har jag sett How to be med ingen mindre än Robert Pattison (the one and only). Filmen var rätt rolig trots att den ibland kändes lite långtråkig. Men eftersom jag har wierd humor så tyckte jag som sagt att den var lite rolig. Robert Pattinson är verkligen en superduktig skådespelare trots att han inte kan ha fulare hår än vad han har i filmen. Det som nästan är roligast i hela filmen är när han har huvudet i frysdisken eller när han spelar basket med några efterblivna personer, haha :)

 



På tal om roliga filmer. Var det någon som såg Linas kvällsbok i förrgår? Jag dog av skratt. Skrattade så högt och mycket att grannarna måste ha trott att jag blivit galen eller något liknande. Dessvärre finns det bara ett klipp på youtube och det är det dummaste. Alltså på rikigt. Det är inte ens kul. Men annars är filmen sjukt rolig. Pratade med Emma på msn samtidigt och kommenterade filmen. Kul :) Försökter komma ihåg den första kommentaren jag skrev som jag tyckte var jätteroligt, men jag kommer verkligen inte ihåg. Fast en annan rolig grej är när Lina och Danne hånglar under bordet och han spyr rakt upp och säger: Spydde jag på dig? Både ligger där på rygg med spya i hela ansiktet och Lina svarar: Ja lite kanske. Hahaha. Spydde jag på dig är nog filmens replik eller vad man ska säga. Typ alla använde den och det var lika roligt varje gång :)



Andra roliga kommentar är: Sitt inte så kutryggad, det är osexigt och Jag ska tänka ut en bra fråga ... hmm... Hur många killar har du legat med? samt Du vet vad som är högst upp på listan. Och det är billigt för dig också. Det är Danne som säger alla dessa, han är för rolig. Haha. Jag börjar fundera på om killar verkligen är så när de går på gymnasiet. Lina är 15 år och Danne går på gymnasiet, får hoppas att det är första året med tanke på hans omogenhet. Men rolig är han, haha.

För de som inte sett filmen rekommenderar jag den skarpt!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Segersten

Haha ja herregud vilken film.. Rolig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback