Höstväder

Idag är det verkligen höstväder. Öppnade fönstret i sovrummet för att vädra lite och det blev genast svinkallt. Brr. Vilken tur att jag köpte en jacka i Stockholm :) Det ser ut som om det kommer bli regn idag också och jag tror att jag läste det någonstans med så det blir ett paraply och bussen till stan. Ska upp och träffa Sandra vid halv två. Vi ska köpa present till vår kusin Andreas som fyllde år förra veckan. Vi ska fira honom på fredag.

Nu har jag varit "mellan två jobb" i en vecka. Fast egentligen så jobbade jag ju i onsdags. Men saken är den att jag redan är trött på att vara hemma. Iofs har jag gjort saker i veckan men det har inte märkts av på min rastlöshet. Sen har massa planer blivit inställda så då blir jag ännu mera rastlös. Igår hade jag tänkt att ev. följa med Sofia till Kåren, men pga. bl a mensvärk, trötthet, ekonomi och regn stanande jag hemma. Ikväll skulle jag ut med Sanna men hon har blivit sjuk (krya på dig!) och på onsdag skulle jag Sanna och Julia åkt och hälsa på Maria och hennes bebis men då ska de åka bort. Så då finns ingen anledning heller att träffas på stan och köpa något till honom.

Så ge mitt ett jobb!!

Trots min rastlöshet ska jag ju träffa Sandra om en stund så nu ska jag göra mig iordning och kolla när bussen går så jag inte missar den eller får stressa ihjäl mig.

XOXO


PS: Jag har ju sagt att jag ska skriva ett inlägg om Eila när hon blev sjuk. Har inte pallat än och nu tänker jag inte riskera att tårarna rinner och ansiktet svullnar upp när jag ska iväg. Har jag tråkigt blir det kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback