Augusti, redan?

Shit va fort sommaren har gått. Nu är det redan 5:e augusti och sommaren är slut. Fast idag är det fint väder men jag ska iväg och jobba snart så jag hinner inte ut och njuta något.

Lite uppdatering:
Jobbade torsdag fredag och sen i fredags kväll var jag och Rebecka hem till Sanna för vin och prat.
I lördags var jag hem till Jossan. Vi solade, läste, frös och gjorde egen pizza på sconesdeg. På kvällen fick vi bråttom hem till mig för att städa och fixa oss innan Sanna och Rebecka kom. Förfestade hos mig och drog sen vidare till Frimis, fulla och glada.
I söndags kom Jossan för att hämta sin bil, stannade dock ett tag och vi gick bla till Björnparken med filt och böcker. Där blev vi påhoppade av en liten rottweiler valp. Supersöt, men vi förstod inte vad ägaren tänkte på. Jag följde med Jossan hem på em/kvällen. Hennes föräldrar bjöd på grillat :) Sen fick jag övningsköra med hennes pappa. Han tyckte jag var jätteduktig ;) Nu måste jag bara försöka komma igång och köra med mamma också.

Sen blev det måndag, som var lika med jobb. Efter jobbet åkte jag till mormor och morfar.  Mamma och Sandra var där. Vi spred lite av Eilas aska vid hennes träd sen åkte vi hem till Lundby för att strö resten i hennes älsklingsbäck i Lundbyskogen. Fuck va ledsen jag var/är! Varför skulle hon lämna oss för?! Helvete.

Var iallafall tvungen att jobba igår. Stress stress. Lyckades iaf ha koll på allt när jag gick hem. Bättre sent än aldrig. Fick punka på cykeln när jag var på väg till jobbet så var tvungen att lämna in den när jag slutat. Den blev klar redan efter 2 h. Då var jag med Jossan till Skytteparken på det tråkigaste jympapassen på länge. Tvättade även igår. Var helt slut och somnade på soffan kl.21.

Dags att duscha innan jobbet.
XOXO 

Kommentarer
Postat av: Nina

Här finns det inga kvar alls. Jobbigt när de kommer fram sådär bara. Man borde ju få någon typ av förvarning iaf ;)

Postat av: Karro & Julia

Hallå där!! Varför var vi inte medbjudna på fredagens vinkväll?! Nu sitter vi här på ava och surar ;)

2009-08-06 @ 13:13:40
Postat av: Madde

Till Karro och Julia: Hehe Sanna ringde folket men sa att ni jobbade :)

Förresten, har ni tid att sitta vid datorn på jobbet? Själv får man vara glad om man hinner gå på toa.

2009-08-06 @ 20:01:11
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Julia

Just ja, så kanske det var=) Ja, ibland så kan man göra sånt, då vi skickat alla pateinter vidare, hehe! Puss

2009-08-06 @ 22:52:51
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha den där lilla valpen är Skys kompis :)

2009-08-07 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback