Tentaplugg!

Klockan börjar ticka iväg nu och tentan är om 7 ½ h typ. På den tiden ska jag hinna plugga, sova, duscha, äta frukost och ta mig till skolan. Känns som om jag har en aning tidsbrist.
Just nu behövde jag en kort paus. Sitter och skriver på en tenta jag fick av Frida som terminen innan oss (alltså de som gick ut i vintras) hade. Känns som om jag har koll på ungefär hälften. Haha. Nemen kvinnor och äldre (om det är liknande frågor) och typ psykdelen. Omvårdnadsåtgärderna vid ångest, depression, bipolärsjudkom och vanföreställningar har jag koll på. Tror jag. Men barn. Njaa jag vet inte. Typ inte alls. Är lite mer medicinskt och då går det utför på en gång. Kvinnohälsan är iofs också mycket medicinsk. Och äldre också i frågorna fast det är lite av det i boken.
Hmm.. Nu när jag tänker efter så ligger jag nog jävligt risigt till!

Panik!

Får väl fortsätta med att läsa nu då.
Håll tummarna för mig imorgon, för det blir inte kul om jag står där på examensdagen utan att veta om jag är godkänd eller inte!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till nu! Det här fixar du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback