Tentamen, Lundby & sol

Satt uppe drygt 1 h efter jag skrev sist. Så jag fick 4 h sömn, börjar känna av det lite smått nu. Men imorse var det (nästan) inga problem att komma upp. Själva tentan gick väl inte superbra. Tror att jag kankse kan ha fått G iaf, men är långt ifrån säker. Har kommit på massa som jag vill skriva dit nu under dagen. Finns ju inge man kan göra åt det nu iallafall så det är bara att släppa skiten och ta det om 3 veckor när resultaten kommer.

Efter tentan kom mamma och hämtade mig för hon ville umgås lite. Åt brunch med jordgubbar som efterrätt. Sen gick jag och Sandra ut med Eila. Tog en sväng genom dungen. Älskar dungen. Men den är väldigt liten. Jag minns den ju som större när jag var liten och man inte fick gå över en viss gräns på rasterna, haha. Vi plockade lite vitsippor till mamma.

Efter att ha släppt av Sandra på jobbet blev den en sväng hem till mormor och morfar. Satte oss i solen en stund, vilket var jätteskönt. Tog av mig mina tighs och då såg mormor min tatuering på ankeln för första gången. Hon blev inte så glad. För mormors skull blir det väl inga fler tatueringar på ett tag tror jag. Fast man vet aldrig. De 3 sista åren har jag gjort 1 varje år. Blir allitd så sugen.

      



Nu ska jag packa väskan med mat och filtar. Ska grilla med Rebecka, Jossan, Kajsa, Rebecka Isaksson Ida och några som jag inte känner på Tärnvägen. Blir nog mysigt :) Blir ev. Kåren sen. Beror på hur taggad jag (vi) är.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback