Stockholm!!

Nu sitter jag hemma hos min morbror i Sundbyberg och segar lite innan vi (jag och Louise) ska upp på stan och träffa Emma och Lisa. Vi åkte ju allihop hit till Stockholm igår, men de sover hos Amanda.
Igår när vi åkte skrev vi fel på adressen vi skulle till. Skrev Stockholm istället för Haninge och -gatan istället för -vägen (eller tvärtom) så vi kom in mitt i stan. När vi vände och skulle åka rätt kom det helt plötsligt 2 älgar på väg 73 (Nynäshamnsvägen). Helt sjukt. Jag tror inte att de blev påkörda men man hade hjärtat uppe i halsen. Emma ringde 114 144 för att rapportera och då berättade tjejen att det fanns tydligen fler älgar på ett annat ställe inte allt för långt bort. Stackarna.

Vi stannande hemma hos Amanda en stund, åt pizza och läste i hennes gamla kompisbok och så :)
På väg till Sundbyberg fanns iget blod eller krockade bilar på vägen så jag tror nog att älgarna klarade sig fint :)

Ska kanske inte skriva så mycket mer nu utan istället kolla när tunnelbanan går.
Ikväll blire det Mando Diao :D
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback