Skit ishockey!

Varför ska alltid bra program ställas in för att det ska visas ishockey, fotboll eller handboll? Man måste väl tänka på dem som inte gillar sport och vill se sina ordinarie program. Skulle nämligen ha varit Grey´s anatomy ikväll, men istället är det jobbig ishockey. Inte bra!

Imorse var tågen försenat drygt 30 minuter. Det var lite jobbigt. För jag frös som ett arsle. Var inte så smart att jag tänkte på att jag kunde gå in i Väntsalen. Lite korkat kanske. I och med tågförseningen kom jag försent till praktiken, men det gjorde itne så mkt. Missade en patient bara. Har varit 3 sutur-patienter idag. Haha. Så typiskt att de ska komma samtidigt allihopa. Känns som det enda jag gjort idag var att plocka suturer. Men det gör väl inte så mkt egentligen, för det är ju så kul :) Både vanlgia suturer och aggraffer var det :) 

Idag när jag var på Hallsberg station (skulle hem) så såg jag en kille jag tyckte jag hände igen längt upp i andra rulltrappan. Var nära på att jag hälsade innan jag kom på att det var Tobias Karlsson (Let´s dance). Hörde sen genast de framför mig börja viska. Haha.

XOXO


Kommentarer
Postat av: amanda

madde!!! jag läser jämt din blogg:D så sluta inte blogga! haha. jag tycker det är såå spännande!! vilken fin klänning du har förresten! på visningsbilden. vart har du köpt den?? Puss

Postat av: Twilightlovers.blogg.se

http://twilightlovers.blogg.se/2009/april/tavling.html#comment



har anorndat en tävling med ett twilightpris.Kika in på bloggen för mer information :)

2009-04-09 @ 01:20:29
URL: http://twilightlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback