Skärtorsdag

Var sista dagen på min primärvårdspraktik nu. Har lite blandade känslor. Känns skönt att det är slut på ett sätt, för det är ett steg nämre examen. Men samtidigt trivdes jag i Hallsberg och jag ser inte ett dugg fram emot psykiatripraktiken. Dessutom är det snart dags för tenta. Känns inte alls bra. Jag har i stort sett inte läst någe i böckerna. "Jag tänker satsa på VG, så det finns stor chans att jag får G iaf" Jovisst. Lycka till Madeleine!

Var på MVC idag på praktiken. Jag gillar verkligen stämningen där. Ser fram emot när jag förhoppningsvis blir barnmorska :)

Jossan kom förbi idag (låg faktiskt och sov när hon ringde, haha). Hon hade ont i ryggen så vi gick ut på promenad. Gick förbi Emma, trots att hon tidigare sagt till Jossan att hon inte hade tid att träffas. Var inne hos Emma kanske 10-15 min (har ingen som helst tidsuppfattning) men det räckte för att jag skulle nya 2 ggr, näsan börja rinna och det kliade i ögonen. Hatar min allergi! Emma hade trots allt tid med oss och följde med ut. Vi gick vid Rävgången. Är alltid så trevligt att gå där  :) Tror att jag har sovit lite dåligt denna vecka, dels eftersom jag somna så lätt nu i eftermiddags och så tyckte jag att allting var jättekul idag. Haha torraste humorn. Skrattade åt saker som inte ens var menat som skämt.

Dags för Criminal Minds nu!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback