Påskdagen

Idag har jag suttit med Emma, Jossan och Camilla i Björnparken (?) och haft det bra. Var rätt mysigt att bara sitta där i solen och prata. Vi åt så klart glass och Jossan köpte ostbågar. Vi kom på den braiga idén att sms:a Johanna och be henne komma förbi. Vilket hon (och Daniel) gjorde :) Så nu tycker vi att det känns lite bättre att gå på deras bröllop på lördag :)

Igår var det ju påskafton. Jag var hos min faster på kvällen. Jag trodde att vi skulle fira påsk och min fasters man som fyllt år. Men det var bara honom vi firade, eftersom det inte var någon påskmat tänker jag. Sen trodde jag att min andra faster och kusiner skulle vara med, vilket de inte var. Men det var förvånadsvärt bra ändå. Pappa trodde att jag var full, hmm.

    

Efter maten och lite så, åkte jag med Sandra och Filip tillbaka till stan, men först åkte vi förbi Adolfsberg och hämtade Jossan. Jossan och jag gick med Emma och Selma till Kajsa som hade inflyttningsfest. Stannade inte så länge för alla drog vidare upp på stan (Jossan i en kundvagn dragandes av Emma). Där träffade vi Lisa och Amanda. Jag följde med dem till Stället-vid-hörnet-av-torget. Slapp köa :) Var mkt större där inne än jag hade hade trott och massa folk. Stannade dock inte så länge. Lisa och Amanda drog för att fyllekäka och jag gick till Pitchers till Emma och Jossan m.m. istället. Kom inte in för att det var insläpps-stopp. Men de kom till slut ut :) Vi gick till Grillcorner och träffade Mohammad som hade träffat Daniel på Frimis. Så Emma ringde Daniel så vi också kunde träffa honom. Vilket vi gjorde :) Jag skrattade nog rätt mkt, var rätt trött, haha. Tog taxi hem, efter lite tjaffs om vart vi skulle ta vägen. Jossan sov hos mig.

     
Fler bilder finns på bilddagboken.


Det var en trevlig påskafton :) Inte för att det kändes som påsk, utan som en vanlig lördag. Men va spelar det för roll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback