Midnight Sun

Som jag skrivit i ett tidigare inlägg har Stephenie Meyer typ påbörjat en fjärde bok i The Twilight Saga serien som ska heta/heter Midnight Sun. Midnight Sun är Twilight ur Edwards perspektiv. Eftersom Edward är min favorit karaktär så hoppas jag att boken kommer skrivas klart och ges ut i Sverige :)

Stephenie har gjort ett uppehåll (eller vad man ska kalla det) med skrivandet av boken. Hon säger att hon inte vill avsluta den förrän alla har glömt den. Vilket aldrig kommer att hända!? Materialet hade även läckt ut på internet och innehöll falska delar, vilket så klart har gjort henne upprörd. Nu (eller egentligen redan i augusti) har hon lagt ut ett utdrag av just Midnight Sun på sin
hemsida. Man kan läsa t.o.m. kap.12 Complications, dvs. cirka 260 sidor.

För att läsa - klicka HÄR

    

Kommentarer
Postat av: jos

haha.. nu är ja också fast i de där böckerna, har läst halva nu, men det tar ju lite tid när det är på engelska :P Fast det kanske är bra att det tar tid, nu när den är bra =)

2009-04-07 @ 23:00:59
Postat av: Madde

Jossan: Va kul :D Sa ju att de var riktigt riktigt bra. Jag kanske kan få låna din i sommar? Har ju bara läst på svenska.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback