Långfredag

Idag är det fint väder igen :D Men jag ska bara vara inne typ. Håller på och tvättar och så måste jag plugga. Var ungefär 20 dagar kvar till tentan. Vilket betyder att jag måste lägga på ett kol med pluggandet. Har även tänkt försöka hinna med att städa lite. Iallafall dammsuga. Dammsuga är det värsta jag vet, därför blir det kanske inte dummsugit här så ofta som det egentligen behövs. Hmm.

Mamma skrev till mig på msn idag att hon skulle till mormor och morfar för att sola. "Bara så du vet". Tog det som en hint att hon tyckte att jag skulle följa med. Men det hinner jag ju inte. Hoppas att mamma är smartare än att hon tar av sig till bikini. För så varmt är det ju inte.
Undrar hur varmt det är. Jag har ingen termometer, så jag får alltid gå på hur det känns ute på balkongen. Vilket ofta resulterar till att jag tar med mig för mkt kläder överallt på våren och för lite kläder på vintern.

Dgas att gå ner i tvättstugan nu igen.
XOXO


PS: Igår fyllde Gerard Way (sångaren från My Chemical Romance) 32 år. Så grattis till honom i efterskott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback