Jourmottagningen

Min handledare hade MI-utbildning idag med så då passade jag på att vara på jourmottagningen. Rebecka är ju där och har praktik så jag hann träffa henne innan hon gick hem. Hon gick dag och jag kväll. Fick sluta kl.19 för att det var så lungt och ingen som de väntade på. Jag tackar ju aldrig nej när jag får gå hem tidigt :) Trodde jag skulle bli tvungen att missa Grey´s anatomy ikväll, vilket jag nu inte kommer att göra :)

Jag var med Lisa hem till Emma igår kväll. Vi åt paj (jättegod med kyckling, broccoli och soltorkade tomater) och sen bestämde vi lite till helgen. Ska åka på fredag och komma hem på söndag. Se Mando Diao och gå ut på lördag. Emma och Lisa ska sova hos Amanda och jag och Louise ska sova hos min morbror. Känns bra att det är lite mer besämt nu :)
Emma sa att det var rätt säkert att ladda hem amerikanska serier från Pirate. Är det nån mer som hört det? Vore ju jättebra för min del isåfall :)

Emma har ju två supersöta katter och jag lyckades undivka att ta i dem överhuvudtaget. Men trots det och att jag tog en Cetirizin innan jag åkte hem till Emma och en när kom hem igen så har jag haft problem med andningen hela kvällen och nästan hela dagen med. Tänkte ringa Vårdcentralen imorse men jag förstod att jag skulle vara supertrött och så trodde jag att det skulle ha gått över när jag vaknade så jag ställde inte klockan och när jag vaknade var det försent att ringa...

Nu ska jag läsa lite i Pediatrik-boken innan Grey´s börjar.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback