Jackson gästar Criminal Minds

Läste på en blogg att Jackson Rathbone som spelar Jasper Cullen i Twilight ska vara med i Criminal Minds nu i säsong 4. Lite kul :) Avsnittet ska sändas nu i april i USA så det dörjer nog 7-9 veckor innan det sänds här i Sverige (på torsdag 6-8 veckor) eftersom vi är väldigt efter här i lilla Norden. Kommer förmodligen att vara någe slags uppehåll emellan också. Men jag kommer nog inte att missa avsnittet iallafall. Älskar ju Criminal Minds! Superläskig unge det var i slutet på förra avsnittet (avsnitt 13 säsong 4). Var nära att jag hade mardrömmar på natten sen, hehe.

   


Jackson medverkar även i filmen S. Darko som har premiär 28 april i USA. Andra skådespelare (som jag gillar) som är med i filmen är Ed Westwick (Chuck Bass - Gossip girl) och James Lafferty (Nathan Scott - One tree hill). Om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad filmen handlar om riktigt och trailern är väldigt skum. Så där overklig och övernaturlig. Men egentligen så gillar jag sånt har jag kommit på. T ex var ju ett stort fan av Förhäxad (Charmed) när det gick. Fast jag tycker ändå att filmen verkar lite väl wierd. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback