Fredag

I onsdagskväll var jag hemma hos min moster och åt sushi. Det var trevligt :) Fick ett Grattis-MMS av Vilgot då också :) Hehe (Självklart var det ju Ulrika som skickade det, haha, men först fick jag ett sms där det stod från Ulrika och Jonas och sen fick jag ett MMS av Vilgot). Jag hoppas att jag kan träffa honom (dem) en liten stund iaf nästa helg. Ska ju till Stockholm då för att se Mando Diao med Emma, Lisa och Louise, men jag vet inte riktigt hur et blir med ev övernattning och så.

Igår tog jag iaf en lååång sovmorgon. Ställde klockan på 10, men snooza till 11 och sen låg jag och läste till nästan 12. Började praktiken kl.13 nämligen. Idag börjar jag kl.13.30 (för att det är fredag), men jag gick upp tidigare idag iaf. Har fixat med lite räkningar och sånt skit. Nu ska jag gå till den där blomsterladan som ligger här i närheten. Har ingen aning om de har öppet, men jag behöver blommor och tänkte gå dit och kika iaf.

Imorgon är det ju party här. Antingen blir det en flopp och ingen kommer eller så blir det så mkt folk att vi inte får plats. Typ som vanligt när jag ska ha fest med andra ord.

Dags att kila iväg för jag tänkte försöka hinna plugga lite innan praktiken också.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Lisa

undrade om du va hemma förrut för jag hade fööör tråkigt....jo vi ska till åland o gbg tillsammans...vi borde åka utomlands du och jag!!!

2009-04-17 @ 18:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback