22 års fest och födelsedagsfika

Igår kväll hade jag 22 års fest. Hade ingen aning om ifall det skulle komma någe folk, men det gjorde det :) Inte så många som jag hade hoppats på men vi hade kul iaf. Det var jag, Rebecka, Lisa, Dennis, Victor, Johan, Sofia, David, Wictor och Jossan. Senare på kvällen kom PJ, Petter, Z och Peter.
Är ett mysterium varför inte Micke kom. Han ringde och frågade om han kunde ta med sig en kompis. Vilket han så klart kunde. Så sa han att han snart var på väg, men han dök aldrig upp. Lite mysko, eftersom han brukar höra av sig om han inte kommer. Men men.

Jag hade jättekul iallafall och hoppas att de andra också hade det :)

Här är lite bilder från igår:

    
    
    

Jag var rätt pigg igår när alla hade gått (alla utom Jossan som sov kvar) så jag började att plocka undan alla burkar, glasflaskor, glas m.m. och diskade upp en vända (får ju inte plats så mycket i mitt diskställ). Så imorse när jag vakande var det bara att diska resten, torka borden och dammsuga förutom att fixa tårtan och sånt. Vilket var jätteskönt! Finns ju inte värre än äckel-luktande ölburkar och vinglas dagen efter.


Kl.11 ringde det på dörren och då kom farmor, farfar, Sandra, Filip, mina fastrar, deras män och kusiner. Jag hade ett så kallat födelsedagsfika för den halvan av släkten. Pappa kom inte för att han har lite problem att förflytta sig (han fick för övrigt komma hem från USÖ i fredags). Vet inte om jag tycker att det blir så trevligt på sånna här fikan men det är ju ändå släkten liksom.

   

Mer bilder från dagen och gårdagen (inkl. bröllopet) finns på bilddagboken.


Kommentarer
Postat av: amanda

grattis i efterskott!!! va mysigt ni såg ut o ha det:) vi ses väl i helgen?! såg att du skulle hit me lisa o emma. ja har bytt blogg nu. så läs min nya :) pusss

Postat av: amanda

nej jag ska inte på mando. men jag ska ut me lisa o emma på lördag. dom skulle ju sova kvar. när kommer ni? på fredag eller? puss

2009-04-19 @ 19:25:11
URL: http://amandon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback