Sjukt att allt får plats!

Jag har lyckas dra på mig en rejäl förkylning. Lyckos mig va?
Det hela började igår av att jag kände mig trött och hade ont i huvudet.. Under dagen ble vjag bara segare och segare och när det blev kväll var hela näsan igentäppt med snor. Hur mycket snor får det egentligen plats där inne? Idag har jag typ gjort av med en hel toarulle.. Måste snyta mig hela tiden. Svinjobbigt.. Kunde inte sova inatt pga av allt snror.. Somnade väl till slut vid kl.2 men sen var jag uppe en gång i timmen fram till kl.7 då jag bestämde mig för att gå upp.. Är trött hela tiden men jag kan inte sova, är jättejobbigt :(
Har ingen direkt feber, utan typ 37,5, typ en grad högre än jag har i vanliga fall, men det är ju ingen direkt feber så det är ju lungt.. Hoppas att de håller sig eller ännu bättre att jag går ner på 36-någe grader :)
Har knaprat Ipren och sprayat med nässprayet, men jag vet inte om jag känner någon skillnad.. Har tänt lite eterisk olja, vilket jag hoppas kan rensa mina luftvägar en aning nu när det snar börjar närma sig kväll/natt.. Skulle bli fruktansvärt glad om jag kunde sova inatt och dessutom vakna frisk.. Ska ju på min kusins 10 ärs kalas imorgon och på måndag ska jag tatuera mig och Kiina påpekade att jag inte skulle få det om jag hade feber.. Så nu vill jag att alla håller tummarna och hoppas att jag blir frisk :)

Hehe kul inlägg.. Handlar ju bara om min sviniga förkyldning..

Jag har faktiskt varit ute på IKEA och Marieberg en sväng med mamma idag.. Köpte en läslampa till skrivbordet, eftersom jag lyckades ha sönder min gamla.. Och så köpte jag godis till Eila och en klänning till mig som jag ska ha på mig när Emma fyller nästa helg :)

Ska titta på TV nu och kanske läsa lite i min kursbok, om jag orkar :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback