September

Idag är det den 4:e september, vart tog sommaren vägen? Den gick så sjukt fort.. Jobbade 11 veckor fast det kändes som typ 4 eller max 5.. Helt sinnessjukt.

September betyder att skolan började i måndags och att det är min tur att städa trapphuset :( Men det betyder också att man får köpa nya kläder :D Och att alla serier börjar igen.. I måndags började One tree hill, gossip girl och Prison break i USA, och eftersom det nu var typ 3 dagar sen så har jag så klart sett dem redan :) One tree hill var faktiskt lite av en besvikelse, men eftersom det alltid varit min absoluta favoritserie så har jag hopp om att det kommer att bli bättre, och det redan nästa avsnitt :) gossip girl var asbra tycker jag :) Prison break är som vanligt fullt av överraskningaroch det verkar fortsätta i samma stuk som sist, frågan är när det tar slut? Men man måste ju se allt tills dess, så..

Igår var det vinkväll hemma hos mig med tjejerna från klassen, dvs. Kiina, Julia, Sanna, Ida och Rebecka.. Var väldigt trevligt.. Hade ost, kex, choklad, vindruvor och lite så :) Jag blev jättetrött helt plötsligt.. Men jag drack röd vin och brukar bli rätt trött av de så det var väl inte så konsitgt kanske.. Gott var det iallafall :)

Hade hört rykten om att kursen som jag löser nu skulle vara slapp, men det vet jag inte om jag riktigt tror på längre.. Har beställt en bok som kommit nu.. Ska typ läsa den från pärm till pärm på typ 2 dar så jag ska väl gå till ICA nu och hämta dem, samt köpa halstabletter, för jag har svinont :(

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback