Heroes

I helgen har jag som sagt varit sjuk och mest tittat på Heroes.. Är på avsnitt 22 nu, spännande är det :) Och rätt beroendeframkallande.. Jag har nämligen inte gjort klart seminariumuppgiften som jag skulle.. Men det är ju inte förrän kl.15 imorgon (tror jag) så jag har nog gott om tid :)

Har börjat banta igen så jag är konstant hungrig.. Inge vidare kul men måste man så måste man..

Åkte upp på stan, närmare bestämt till Stardust idag för att tatuera mig.. Var en kille Ramon (som jag tror pratar engelska, det kan bli intressant) som skulle göra den, men han hade glömt min tatueringsmaskin m.m. i Eskilstuna så han hann inte komma in i tid.. Jag kunde komam tillbaka kl.15 med då hade jag en föresläsning (som visade sig vara rätt flum).. Blev lite småbesviken såklart.. Men jag fick iallafall en ny tid kl.16 på torsdag, är ledig då så det passar ju bra :)
Nu ska jag titta klart på Heroes, plugga lite och sen sova..
XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Men madde varför ska du gå runt och vara hungrig? Är det inte bättre att du köper ett par stavar och går en jävla massa istället? Eller äter massa morötter när du är hungrig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback