Helgen

I lördags var det fest hemma hos Emma, eftersom hon hade fyllt år :) Det var riiiktigt kul, men blev nog lite för mycket bål för mig (som vanligt med andra ord?). Jag gjorde något som jag inte är stolt över; testade en snus för första gången.. Blä! Jag som hade tänkt att dö "snusoskuld", men det sket sig nu alltså.. Men som sagt var det himla kul hemma hos Emma, tycker att hon borde ha fester lite oftare ;D


             

      
Finns lite fler bilder i min bilddagbok


I söndags var jag inte så jättebakis som jag hade trott, men jag mådde typ illa hela dagen.. Var hemma hos mormor och morfar på lunch. Sen gick jag hem till Emma, hämtade min cykel och lämnade en skiva.. Sen åkte jag hem till Sanna för att plugga lite, men ingen av oss orkade riktigt, så vi delade upp det o jag åkte hem till mig istället.

Idag har jag varit hemma i Lundby för att hjälpa Sandra att baka till helgen. Hon fyller hela 19 år. Helt sjukt att min lillasyster är så stor!

MIn tatuering har börjat att klia nu.. Det är ju bra, för det betyder ju att den håller på att läker och så, men det är väldigt irriterande.. Har svårt att låta bli att klia när saker o ting kliar på mig, men jag ska under inga omständigheter klia på den..
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback