Grattis lillasyster <3

Idag fyller ju min lillasyster Sandra 19 år, så ett stort grattis till henne :D


Jag väntar på att min mascara ska torka nu så att jag kan fixa klart det sista för mormor och morfar kommer och hämtar mig om typ 10 minuter.. Mormor ringde förut för att typ påminna mig om att klockan börjar bli mycket, haha. Hon är lite rolig hon :)

Jag har för övrigt svinont i min stortå.. Var på Olaus Petri Vårdcentral idag med mitt nageltrång.. Distrikssk var jätte trevlig och snäll och hon trodde att vi kanske kunde fixa tån utan att behöva operera den.. Det tycker jag lät välidgt bra, för det var inte alls roligt när jag opererade den andra tån.. Men hon la på någe som jag inte komemr på vad det heter just nu och det gör svinont.. Hon sa att de kunde svida lite.. Lite! Svinder pissmycket och så dunkar det och har sig :( Men vi får hoppas att det hjälper :)

Ojoj.. Nu är det visst bara 5 minuter kvar..
Måste kila

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback