Coldplay imorgon :D

Yes, imorgon ska jag, Lousie och Julia åka till Stockholm och Globen för att se Coldplay :D Ska bli riktigt kul :) Hade inte lyssnat på hela nya albumet, men nu håller jag på och taggar för fullt :) Vore ju kul om man kunde sjunga med på fler än ett par låtar :)

Vi hade seminarium om socialpolitik idag med våran seminarieledare och hans röst, haha. Han är lite rolig han :P
När jag kom hem från skolan så hade jag dragit på mig ett skavsår, glömde att lägga in några gummigrejer så att man slipper dem.. Förstår inte att jag inte lär mig.. Har använt skorna flera gånger (tycker nog att de är bland de snyggaste klackskor jag har) och varje gång får jag köttiga skavsår :( Men aa det var inte det jag skulle berätta.. Utan att jag tittade på One tree hill, fast Kiina hade förvarnat mig.. Var väldigt sorgligt :( Jag t.o.m grät en skvätt.. Men jag tittade även på Gossip girl och det var lite bättre, gillar Chuck, haha.. Och Prison Break också.. Fast det har jag verkligen tröttnat på, men man måste ju ändå titta.. En princip sak nästan.. Jag stör mig väldigt mycket på en skådespelare, han är riktigt elak fast han ser ut som en stor bebis.. Samma som spelar dr. Baileys man i Grey´s anatomy.. Gillar honom inte där heller..

Vi har skola kl.8.30 på torsdag (kommer vara svintrött) och sen ska jag jobba på Rosenlund en sväng mellan 17.30 och 21.. Onödigt, men jag har sagt nej så många gånger så jag kände mig lite tvingad.. Är ledig på fredag så då ska jag sova lääänge :)

Ajusste, höll på att glömma.. Jag tittade på en film med Magnus Härenstam på TV4Film nu eftermiddag/kväll.. Den hette Jag ska ha barn och var helt sjukt, haha.. Var nog ingen komedi, utan snarare drama, men jag skratta.. Var en del nakenscener också, Herregud!.. haha..

Jaja, nu ska jag kolla lite på Sandras bilder från Mallis
XOXO

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, den filmen har jag också sett.. haha sjuk! Fast rolig på ett sätt.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback