22 september

I fredgs var jag ju hemma hos sandra och firade henne, det var trevligt :)
Sen i lördags var jag hemma hos Sandra igen.. Typ tårtkalas.. När alla gått tittade vi på Sex and the City filmen, hann inte se klart, men jag hade ju redan sett den så :) Vi skulle nämligen hem till farmor på kalas eftersom hon fyllde 70 år.. Hon hade sagt att det skulle bli kallskuret och jag var jättesugen på det, men det blev kyckling, revbensspjäll och potatisgratäng.. Var väl gott det med, men inte lika fräscht som kallskuret..
I söndags, igår, så jobbade jag på Rosenlund.. Gick väl rätt bra, var lungt på min sida, men aa det är ju inget roligt jobb precis..

Efter jobbet åkte jag förbi Maxi, köpte Cosmopolitan.. Jag undrar var jag har hållit hus på sistone.. Jag visste nämligen inte att Hayden Panettiere och Milo Ventimiglia är tillsammans (förresten så sänds de två första avsnittet från Heroes säsong 3 ikväll i USA).. Jag visste inte heller att Brolle Jr och Elin Lanto är tillsammans.. Hur efter är jag inte?Och så läste jag en sak som jag var tvungen att skratta åt, för det var så himla klokrent: "Det sägs att män tänker på sex var 52:a sekund (enligt en ny undersökning lika ofta som vi tjejer tänker på shopping)." HAHA, svinkul ju :)

Idag var jag på vårdcentralen igen.. Hon skulle titta på min tå.. Och den var verkligen svart, trodde itne att det skulle bli så, men de blev det visst.. Ska tillbaka på torsdag för att se hur det ser ut då.. Sen ska jag kanske få sköta den själv (bra, för det kostar ju 80 kr för varje gång).. Men idag berättade hon att hon trodde att jag nog skulle få operera den iallafall, int ejust nu men om några månader kanske - suck!

Aja.. Nu måste jag kila för att hinna med bussen till skolan..
XOXO


Kommentarer
Postat av: Julia

Sådär:) Får bara se om jag har något att skriva nu:) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback