12 september

Jag vill börja detta inlägg med att säga GRATTIS till Emma som fyller år idag :D


Sen jag skrev sist så har det varit ett seminarium och 2 föreläsningar i skolan. Jag gillade inget av dem handlade typ om samhället, socialpolitik samt missbruk av alkohol och narkotika.. Vet fortfarande inte riktigt vad vi skulle lära oss.. Tycker att allting den här kursen har handlat om historia och samhällskundskap. Ibland undrar man om man kommit till rätt föreläsning.. Det är ju sjuksköterskor vi ska bli inte samhällsvetare eller historiker.

Iallafall.

I onsdags efter skolan så var det fest hemma hos Julia i hennes (och Jockes) nya lägenhet :) Den var väldigt fin :) Hade inte fått iordning på allt än, men det ser mycket lovande ut ;D
Anledningen till festen var typ att Julias kompis Linn var och hälsade på och så var det ju Idol från Karlstad som vi ville se :) Senare på kvällen vid 12 så gick vi till Björnstugan.. Var rätt lite folk och jag hade nog druckit lite för mycket, så jag stannade typ 1 h bara.. Tur att det bara kostade 40 kr i inträde :)

Igår, torsdag, hade jag min tid på Stardust :) Kiina ville följa med och det fick hon så klart :D Var en kille som hette Ramon som gjorde den. Han pratade inte svenska men det gick bra ändå.. hehe :) Han sa inte så mycket och jag "vågade" inte prata så mycket med honom, han såg väääldigt koncentread ut hela tiden.. Hade egentligen velat prata lite med honom, och sen efteråt visade de sig att Kiina tänkt typ samma som jag. Lite roligt.. Men a som sagt han var så koncentrerad och så visste jag inte heller hur mycket jag skulle höra av vad han sa eftersom det låter så från maskinerna och jag kan inte riktigt språket (är ju sämst på engelska).
Resultatet blev iallafall jättebra, jag är supernöjd :D Så han var verkligen duktig.. Jag vågade titta när han tatuerade mig, haha. Vad han gjorde alltså.. Jag brukar typ inte klara av det, blir väldigt svimmfärdig.. Men jag tror jag börjar övervinna min nålrädsla ;D
Jag har kommit på att jag verkligen gillar det här med taturingar.. Tycker att det är jättesnyggt och så gillar jag att få dem.. Jag gillar hela proceduren liksom.. Letandet efter motivet, tidsbeställningen, inte så mycket väntan, men förväntingarna, nevrositeten innan, ljudet och känslan av maskinen och så självklart resultatet :)

            
Inte de bästa bilderna kanske

Kommentarer
Postat av: Emma

Superfin tattoo. Blir det korta tights imorn då? ;) Pusspuss

Postat av: Fia

Tjusigt!:)

2008-09-13 @ 13:27:11
URL: http://sofulla.blogg.se/
Postat av: Kiina

Du glömde skriva om den goda lukten oxå ;)

2008-09-14 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback