Torsdag

Idag har jag varit i Kumla och skrivit äckliga artikelmatriser med Kiina.. Det är ju verkligen jättetråkigt.. Kinna kommer hit imorgon så ska vi skriva klart dem, har bara 3 kvar nu :D Sen blire väl att börja på bakgrunden, om vi orkar, hehe :)
Åkte buss faktiskt, kom på att det var billigare, men det tar ju längre tid, fast jag gillar ju att åka buss (om resan tar mindre än 1h).. Gick av på stan, när jag skulle hem, och det råkade bli lite shopping.. Köpte en jättefin längårmad längre tröja som jag blev sugen på att ha på krogen.. Någon som vill ut i helgen? ;) Köpte även en jättefin väska från accent.. Tittade på den och sen hängde en svart bakom och jag råkade titta på dens prislapp som visade 399, tyckte att det var ett ok pris, men när jag tog upp den såg jag att den jag skulle köpa bara kosta 299, så det blev ju perfa :D

Klagade till Kiina idag att jag inte fått någon kallelse till Capio Läkargruppen.. Sen kom vi på att de typ bara var 2 veckor sen vårdcentralen skrev remissen.. Men när jag kom hem idag så hade jag fått en kallelse :D Blev nästa måndag (27:e).


TV:n kallar ;P

XOXO

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vill gå ut i helgen!! Är dock fortfarande jättesjuk så jag kan nog inte =(

2008-10-17 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback