Halloween kostym

Gäsp, va jag är trött.. Känner att jag inte har någon inspiration att skriva.. Kan iallafall berätta att i fredags var jag hemma själv och tittade på Idol och igår var jag med Lisa.. Vi började på Pitchers med mat, vin och en drink.. Kan passa på att berätta att han som serverade oss var ganska så jättesnygg :) Tänkte skriva mitt nummer och "Call me" på kvittot, men jag fegade ur och så visste vi ju inte om det var han eller nån annan som skulle hämta dem.. Fegis-Madde!
Iallafall.. Vi drog vidare till Wobbler (Wobblers?) och tog en frozen frukt drink, som var himla dog, men dog evigheter att dricka upp.. Näär vi gick därifrån var klockan bara drygt 22, haha. Så vi gick runt hela stan och letade efter en god chokladig efterrätt.. Vi hittade ingen, så vi gick till Pressbyrån och jag köpte varm choklad och Lisa en bulle.. Förresten, visste ni att de har små Ben&Jerry´s där?
 Hade fått sms från Klaras så vi skulle komma in gratis innan 23, så vi gick förbi Klaras, men det såg helt ensamt ut och vi började bli trötta så vi gick hem istället.. Det var annars väldigt lång kö till Ställetpåhörnet.., vad det nu heter..
Vi avslutade kvällen hemma hos Lisa istället.. Dennis hade 2 kompisar hemma (som jag dessvärre inte kommer ihåg vad de heter, men de var rätt söta iallafall ;)) Såg slutet på Get Smart och Identity.. Identity var på TV:n när den andra filmen slutade, hade sett den förut, och den är helt psycho :)

Idag sov jag läänge.. Lagade nys en kycklingpaj, för jag hade tagit fram kycklingfileérna imorse, så jag var ju liksom tvungen, fast jag är inte ett dugg hungrig, men då kan ju jag och Kiina äta den imorgon när vi pluggar på C-uppsatsen :)

Ska på Halloween fest iår, min första faktiskt, så det ska bli skitkul.. Men känner att jag behöver lite hjälp med vad jag ska ha på mig.. Någon som hade någr idéer ?

OCH om det är någon som vet hur man kan få en Chris Garver tatuering utan att vara med på TV?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Mm, var riktigt mysigt! Hm, jag tycker du ska vara..en FLADDERMUS, haha!! =) Jag googlade på halloween, kom mest upp pumpor och spöken och häxor och en fladdermus och det var ju helt klart roligast:D

Postat av: Madde

Jag har satsat på en svartängel ;P

2008-10-23 @ 14:02:46
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Julia

Oh, det lät coolt=) Dom har massa bra saker på BR Leksaker och på Idé och Hobby=) LÄNGTAR:D

2008-10-23 @ 15:16:14
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback