Snö

Blev ingen Idol för mig i fredags.. Lisa ringde och frågade om jag ville med på bio istället.. Och det ville jag ju :) Jag, Lisa och Sofia kollade på Madagascar 2, hehe.. Den var faktiskt järrerolig.. Försökte komma på någe skämt som de sa, men det är rätt trögt i min hjärna just nu.


 


När filmen var slut så började det finsnöa lite, mysigt :) Jag var jättepigg när jag kom hem så jag satte mig med c-uppsatsen.. Helt plötsligt var klockan 3 och så kände jag att jag kanske kunde lägga mig och läsa så jag kunde somna nån gång.. Tittade ut och då var det massa snö :) Blev jätteglad för jag trodde att det inte skulle fastna någe :) Gick iaf o la mig och läste en bok om cancer. Släckte väl vid halv 4 men kunde inte somna iaf. Helt sjukt att jag kunde vara så pigg..

Igår när jag gick upp så var typ det första jag kollade om snön var kvar, vilket den var :) Vet inte riktigt vad jag gjorde under dagen men sen på kvällen hade Bea kalas. Aldrig varit hos dem sen de flytta.. (De bott där 1 år snart, men de har ju inte heller varit hemma hos mig och jag har bott här i snart 2 år).. Fick iaf en rundtur i huset och sedan i stallet.. Dum som jag är så kunde jag inte låta bli att klappa alla hästar och katter, de var ju så söta. Intem itt smartaste move, för trots att jag tvättat händerna (och halva armarna) 2 ggr och tagit en allergitablett så började jag nysa hej vilt.  Slutade som tur var efter en liten stund :)
Fick godaste tårtan till efterrätt.. Chokladtårta med päron i :) Men jag tog bara en bit, ska ju inte förstöra min träning allt för mkt. 
Var rätt sugen på att gå ut, men Sandra hade ingen lust och Filip hade feber så det blev inte så :( Satte mig och pluggade lite istället.. 

Idag kollade jag på Idol-reprisen. Visste redan att de var Anna som åkte, för de berättade Bea igår. Lite synd.. Skulle ha varit Robin B som fick åka, tycker jag.. Är ju så få kvar så man förstår ju att bra kan åka. Men Robin B är inte bra, han borde åkt för länge sen.. Alice var inte heller bra den här gången.. Den ända som är bra är ju Kevin. Han lär gå till final och då ska jag rösta som fan, så att det inte blir någon "skräll".. För som sagt det är ju bara han som är bra. 

Nu ska jag kolla på Lipstick jungle och sen kolla igenom vår Metoddiskussion lite nämre..
XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback