November

Nu är det redan november.. Måndaderna bara flyger förbi, just nu med kalla vindar.. Är kallt som fan överallt, men ändå rätt skönt med lite frisk luft utomhus :)

Var ett tag sen jag skrev nu igen.. Vet inte riktigt varför jag blivit så dålig på att skriva, men iallafall..
I fredags var jag himla duktig (om jag får säga det själv) jag fixade mina vinglar, tvättade, böt sängkläder, dammsög, moppade golven, diskade, sydde ihop trasiga kuddar, gjorde iordning på min balkong och det var typ det jobbigaste..
Sen på kvällen kom Sandra och Jossan hem till mig.. Vi åt och gjorde oss iordning inför Halloween festen, tillsammans :) Julia, Jocke och deras kompisar Maria och Markus hade styrt upp en Halloween fest i Tybble.. Det var askul :D
Jag, Jossan, Sandra, Filip och Paresh drog ändå vidare till Kåren som också var kul :) Stannade dock inte så länge.

         
      
                             
                    

Mer bilder finns på bilddagboken och Julias blogg :)


I lördags var jag och Sandra först med pappa, farmor och farfar till Norra Kyrkogården och tände ljus vid gammelmorfar Axels och gammelmormor Märtas grav.. Stenen hade dessvärre inte kommit tillbaka (den tog ju bort den för att rista in Märtas namn och så). Sen följde vi med farmor och farfar hem och åt lunch.
När jag kom hem tände jag ett ljus för Mårten.. Hade egentligen tänkt att åka till Minneslunden, men jag hann inte.

                                    

På kvällen åkte jag hem till Lisa för att sen äta massa kinamat med henne och Fia :) Det var rätt mysigt.. Blev lite låg stämning ett tag, men vi ryckte upp oss och drog till Karl Johan skolan där Patrik Lagerträd hade fest.. Var inte så mycker folk när vi kom vid tolv, men det var kul iallafall.. Dansade och spelade GuitarHero :)

                        


I söndags tror jag inte att jag gjorde någe faktiskt.. Rätt skönt det med :)
Men i måndags (igår) var jag i skolan och kollade på en C-uppsats opponering och sen på eftermiddagen hade jag handledningstillfälle.. Fick höra att vår uppsats var väldigt bra.. Men så fick vi massa skit för att vi bara sökt med "and" och inte "or", trots att vi förklarade förra gången.. Vår kära handledare Mia fattar ingenting.. Alla är typ pissarga på henne..

Idag har iallafall Kiina varit här så vi har rättat till det som var fel, möblerat om och så i resultatet och så har vi skrivit en Inledning så imorgon kan vi börja på Diskussionen :)

Nu ska jag kolla på gossip girl (älskar den serien!)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback