Ledig :)

Finns inga ord för hur skönt det var att inte vakna av någon väckerklocka idag :) Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Dessvärre ska jag jobba imorgon (delad tur dessutom) så jag måste upp tidigt då med.. Cykla måste jag också göra, hoppas verkligen att det inte blåser en massa imorgon..

Så vad har jag gjort på min lediga dag? Inte ett skit, ska jag säga dig :) Varit ner och hämtat adventsakerna, så att jag slipper det på söndag kväll (jobbar ju till 21.15) och så har jag gjort en tonfiskpaj. Den blev rätt god, förutom att jag har kommit på att jag verkligen inte gillar dragon.

Men något som jag däremot gillar är Pirates of the Caribbean. Kollar på
The Curse of the Black Pearl den går nu på Kanal5. Älskar filmen, den är absolut en av mina favoriter :)
Nu är reklamen slut så jag ska återgå, hehe..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback