Julgardinera kom idag...

... och jag vet inte rikigt om jag är nöjd. De vita jag tänkt ha i sovrummet var fina iallafall :) Har inte mätt för att se hur långt det är till golvet, men det får väl vara lite kort om det är så..De jag hade förra året var lite korta och jag irriterade mig på det bara i några dar så :) Köpte ett jättefint fat iallafall, men på alla bilder så var det typ som om de satt på blommor på det, men de var det inte nu.. Dåligt att det inte var tydligare.. Men som sagt, de var fint iallafall :)

Jobbade idag. Yes, det kändes skönt att gå upp innan tidningen kom. Pallade inte att cykla, skulle ju till skolan direkt efter jobbet med. En brukare frågade varför jag var så elak emot henne idag. Öh.. Jag blev helt paff, hur ska man ta de? Jag tror hon tyckte att jag var elak för att jag inte hämtade hennes tofflor (som hon inte har) eller böt hennes trasiga strumpor (trots att jag visade henne minst 3 ggr att de verkligen var hela).. Som tur var så va jag på rätt bra humör idag. Ibland orkar man bara inte med allt jävla skittjaffs.. Men som sagt, så var jag på bra humör idag :)
Blev av med min muchse idag, hehe.. En jobbarkompis tog bort "allt" genom att tvinna en tråd.. Gjorde rätt ont, men man känner skillnaden :)

Var i skolan för att ha handledningstillfälle (med bara Inger :) och Kiina förståss). Vi träffade Rebecka, Ida och Julia också :) Det var kul att se dem.. Rebecka tyckte att de var så länge sen vi sågs att hon var tvungen att krama oss, så vi hade ett litet kramkalas :) Vi fick vänta typ 30 min, för John och Mats som var före oss var inte färdiga.. Så det trot ut på tiden.. Skulle varit klara 17 men vi var klara 18.30 istället och ändå så gick vi inte igenom allt.. Men det känns rätt bra iaf.. Ska ändra tillbaka till vårt gamla syfte, så det blev som vi egentligen ville :)

Har ni förresten hört att Gerard och Lyn-Z ska bli föräldrar? Stod både på
Aftonbladet och Buzznet. Värsta kul för dem :) Fast vi måste hålla tummarna att det blir en My Chem-konsert för mig nästa år :) Undrar för övrigt när Sverige (eller kanske t.o.m. världen) ska släppa att My Chemical Romance är ett emo-band?!

        

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback