Helg igen

Det blir nog en lugn helg :) Igår var jag bara hemma och kollade på Idol, ikväll vet jag inte.. Lördagar är rätt tråkiga när det gäller TV program.

I torsdags var det
MTV EMA 2008 :D Älskar EMA.. Katy Perry var host och 30 seconds to Mars minglade i Greenroom.. De vann även 2 priser :) Katy Perry vann 1 det gjorde även Pink :) Och så klart vann Tokio Hotel ett pris (sjukt!). Britney Spears vann 2 och lite andra folk som jag inte kommer på just nu.. Jag blev iallafall jätteglad när jag såg att 30 seconds to Mars var där.. Jared Leto är ju så snygg.. Är typ kär i honom ;)

         

Min ansiktsmask trillar sönder nu, så jag ska väl ta och ta bort den..
Sen blir det att plugga lite..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback