Fredag

Herregud.. Var ett "skit" seminarium.. Har massor att göra nu, men det kommer nog bli bra.. Hoppas iallafall. Självklart ska jag jobba massa nästa vecka.. Så typiskt. Kan juinte ringa och sjukanmäla mig heller, behöver ju verkligen pengarna..
På tal om pengar så har jag varit på stan med Sandra idag :) De var rätt trevligt :) Åt lunch och shoppade lite :) Köpte en söt kofta på Kappahl. Den är röd så den känns rätt julig, men det passar ju nu så :) hehe.. Var även på Indiska och köpte en del saker till advent. Älskar julen! :D

Är rätt trött på Grey´s anatomy nu.. Eller alltså inte på serien som helhet, utan det där med Danny.. Blir galen.. Hatart.. Var ok ett avsnitt, men nu får det väl räcka.. Känns som om det snart kommer bli lika jobbigt att titta på som Days of our Lives. Blev rätt irriterad på det senaste avsnittet att One tree hill också.. Känns som om fantasin börjar skena iväg eller rent utav sina.. Men men.

Ikväll blire Idol, hoppas de har valt bra låtar :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag blev också VÄLDIGT IRRITERAD på One Tree..satt bara och väntade på att den där j-vla drömmen skulle sluta och när den väl gjorde det..ja, blev ju inte mkt bättre! Skit serie (just i veckan=))! Hoppas kalaset var kul ikväll, saknade dig och Kinna här på vinkvällen! Puss

Postat av: Julia

Hehe, Kiina menade jag såklart;)

2008-11-23 @ 01:53:54
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback