Fars dag

Idag är det ju Fars dag. Så jag har varit hemma hos farmor och farfar på förmiddan med present och ätit pizza med pappa.. Sen cyklade jag hem till mamma för att umgås med henne en stund.. Var hennes idé men hon hade som vanligt inte tid.. Fick typ gå ut med Eila.. Men jag saknar den hunden jämt, så det gjorde ju inge :) Brukar tänka en hel del på hur det var förut.. Hur lättare allting var, fast ändå inte.. Saknar ialalfall att spela bandy vid Lundbyskolan.. Det var ju svinkul :) Glömmer aldrig Ulfs utbrott, haha.. Jewel va rädd jag var, haha :)
Åkte iallafall tillbaka till farmor och farar vid fyra för då var mina fastrar och kusiner där, så då fick jag träffa dem med.. Det regnade ju så klart när jag skulle cykla hem och mitt cykellyse är cp, tror det är glapp eller någe, för det fungerar ibland men inte idag.. Blir jämt så nervös att jag ska bli påkörd eller få böter..

Ikväll är det "Hemma bäst" (kommer inte ihåg vad det heter på engelska) med Sarah Jessica Parker och Matthew CaConaughey. Haha jag och Jossan höll på att skratta ihjäl oss när vi såg dem i somras.. Var iofs rätt trötta och flummiga, hehe.. Djuren ägde :)

Igår tänkte jag lägga mig tidigt, men jag råkade fastna på
youtube.. Kommer inte ihåg vad jag skulle kolla på egentligen, men sen kom jag iallafall in på massa My Chem klipp.. Alltid lika kul :) Höll på att dö när jag såg några klipp..

 

 

Är väl kanske inte de bästa kvalitén och ljudet är rätt dåligt... Men de är fortfarande rätt roliga :) Så titta på dem ;D

Nu ska jag skriva lite mera på resultat-diskussionen till C-uppsatsen. Känner mig lite inspirerad, haha..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback