"Solen skiner, himlen är blå, va det är skönt att leva då"

MIn älskling Eila Beila är här idag. Morfar släppte av henne för en liten stund sen. Världens mysigaste men dock jobbigaste är hon när hon kommer hit. Blir så himla rastlös och när hon blir det brukar hon alltid ligga och pipa, eller ännu värre gå fram och tillbaka och gnälla. Men jag älskar att ha henne här iallafall ;)
Ska nog vara snäll mot na och ta med en filt och lite vatten så vi kan vara ute på gräsmattan, det värst är att det inte finns så mycket skugga så hon blir så varm på en gång, men jag tror hon gillar det, knäpp som hon är.

Det ringer...

Var mamma som ringde. Danstävlingen var redan slut. Så hon kommer och hämtar Eila strax, haha.. Det blev en kort visit, men men.. Ska iallafall ta ut na medans vi väntar, då blir hon nog glad :)

Älskar min lilla vovsing ;P
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback