Måndag

OTH Season 5 episode 17
"Lucas tells Peyton he hates her."

Haha äntligen ;P
Fast man får vänta en vecka, tror jag, innan avsnittet kommer.. Ikväll visas nämligen avsnitt 16..

Jag fick VeckoRevyn i brevlådan idag. Först blev jag irriterad för jag visste att jag inte hade beställt någon o hade inte alls lust att betala för den. Men sen visade de sig att de skulle skicka ut 4 gratisnr och sen efter det fjärde skulle man få en enkät där man ska svara på några frågor angående tidningen. Så då lugnade jag ner mig :P
Jag tycker att tidningen är rätt sjuk och en artikel hette 10 saker du inte visste att din kille tänder på (hos dig) nr.2 När du är otrevlig och nr.5 När du festar var helt sjukta.

2 När du är otrevlig
Ingen kan förklara varför vi tycker att det är så upphetsande när ni skäller på oss. Men det hänger förmodligen kvar från skoltiden, när de snyggaste tjejerna på skolan alltid behandlade oss som skit. Än idag förknippar vi därför kvinnlig arrogans med sex. Offentlig förnedring, förolämpningar, Gin&Tonic i ansiktet, detta kommer bara att få oss att vilja ha er ännu mer. Fullkomligt obegripligt, med också anledningen till att Stureplanstjejer får ligga så mycket
.

5 När du festar
Det är något väldigt sensuellt med sprit. Förmodligen eftersom de flesta av killars sexuella erfarenheter har kommit i sällskap med någon form av sprit. Därför finns det något oerhört upphetsande med en kvinna som shottar, en kvinna som häller tequila över sina bröst, en kvinna som håller i en vodkaflaska, ja fasen, det räcker faktiskt att ni är i närheten av alkohol för att vi ska gå igång! Det är dörfär vi vill ligga med alla kvinnliga bartenders. Även de fula.

Herregud!

Ska iväg och klippa mig nu kvart över ett och sen kl.15 är det praktik...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback