Måndag

Igår satt jag uppe och skrev på akutsjukvärds "hemtentan" till ungefär kl.01, sen fick jag nog och hade inte så mkt att skriva mer på heller. Sen har jag sovit som en kratta inatt och stressade som en gnu till skolan för att vara där kl.09, vi skulle ha seminarium. Men när jag kommer dit så är vår sem.ledare sjuk och skönt var ju det (inte för henne kanske, men för oss :P) Lite surt att jag stressade och hade mig, men that´s life.. Lämnade iallafall in aktutsjukvårdsgrejen och så hämtade jag kod till en annan hemtenta o så tog jag ett textunderlagshäfte som satt utanför M. Anshelms dörr, och hoppas nu på att det är rätt :)

Var uppe på stan strax innan 10. Skönt. Fixade lite grejer till Sandras student och så köpte jag ett par röda leggings till mig själv :)
När jag kom hem började jag med Sandras studentplakat och ska nog limma fast allting när jag skrivit klart. Blev inte riktigt som jag hade föreställt mig, men jag tror nog att hon blir nöjd :) Hade köpt några klistergrejer som jag inte använde. Tog dem och pimpade min spegel i badrummet istället :)

Tittade på Moonlight igår.. Det var ju jättebra, trodde att det skulle vara sämst.. Och det finns typ 16 avsnitt att ladda hem - yeees :) Har tittat på 2 nu idag, så nu väntar jag på att avsnitt 4 ska bli klart.. Värsta bra ju när både One tree hill och gossip girl har säsongsuppehåll..



Han är ganska snygg faktiskt. Jag är redan lite småkär i honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback