Måndag

Äntligen är solen tillbaka, har inte varit ute än så jag vet inte hur varmt det är. Blåser ju så man kanske behöver jacka iallafall..

I lördags var jag hos Lisa på förfest sen blev det Frimis, men Sofia och Lisa gick hem och däckade så det blev bara jag och Josse. Träffade Sanna och hennes kompis där iallafall :D Träffade Joseph och Tommy också som jag inte sett på 100 år typ, så det var lite småkul :)

Idag mår jag inte helt bra. Känner mig sjuk. Täpp i näsan och ont i halsen :( Sitter med en kopp te nu och hoppas på att det ska bli bättre..
Vid kl.16 ungefär ska jag hem till mormor och morfar o äta lite mat. Sandra kmr också sen ville hon visst att jag skulle gå en sväng på stan med na innan hon ska till dansskolan.
Innan dess ska jag plugga, började lite smått igår kväll (klarade det trots bakfyllan, kors i taket!)

Ska hoppa in i duschen nu..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback