Lördag

Först och främst - JÄVLA SKIT VÄDER!

Är lite upprörd idag. Dels pga av vädret och dels pga att jag lockade mitt hår och tyckte att det blev rätt bra, speciellt underhåret, men sen när jag skulle fixa luggen blev allt bara jättefult. Testade verkligen allt. Olika kläder, olika uppsättningar, olika ansiktsuttryck, men det blev bara värre och värre, så nu sitter jag här och väntar på att plattången ska bli varm.. Gillar inte riktigt mitt ansikte idag. Kul, eftersom jag ska ut en sväng. Jag gillar ingenting med min outfit förotum skorna.. Kul kul kul.. Fast att sitta och klaga kanske inte är så himla bra det heller, inget blir ju bättre liksom. Och vem ska jag göra mig till för? Jag har kommit på att jag inte vill ha någon pojkvän eller så. Jag har kommit på att jag vill ha en bebis om några år, och gärna en hund (trots den roliga allergin jag lyckas dra på mig) men ingen man. Kanske kan vara bra ibland förresten. Kanske ska skaffa mig en man iallafall, men då måste han ha ett eget boende, för själv ska jag bo :)

Ska gå och rädda mitt humör nu med platttången.
Önska mig lycka till ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback