Jag ser det regnar, jag ser det regnar, det var ju tråkigt, buhu!

Sitter hemma hos mamma i Lundby nu. Hon ville träffa mig lite innan hon åker till Turkiet, vilket hon gör imorgon. Fuskigt som fan.. Hon ska vara borta en vecka och jag tänkte att vi kunde byta eftersom jag är ledig i en vecka nu. Eller ledig och ledig. Har lite uppgifter att göra, men men.

Imorse hade jag tenta, det gick väl inte jättebra, men jag håller tummarna för G, känns som om jag kanske (om jag har tur) klarar G-gränsen.

Min plan var Kåren ikväll. Men den sket sig, som mina planer brukar göra. Fast det kanske blir Klaras imorgon med Lisa :D Och kanske utgång på onsdag med Kiina och Emma (?), hehe.. Vi sa att hon skulle följa med, men hon visste inte när hon skulle till Sthlm, hehe..

På tal om Sthlm så fick jag ett ryck att jag ville åka dit över dagen nästa vecka.. Fatta va skönt att bara åka och strunta i allt :)

Nu kommer mormor och morfar..
C ya!

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu har jag måsta sett alla avsnitt av One Tree - Julia gråter.. Suck! "Lucas tells Peyton he hates her" Det är bara förnekelse!! :D Avsnittet hette ju ändå "Hate is safer than love" =) Det ska nog ordna sig ska du se! Nu ska jag väl försöka göra nånting vettigt, skulle följt med Jocke och tränat men One Tree lockade mer;) See ya! Puss

2008-05-16 @ 17:35:49
Postat av: Madde

Haha jag hoppas verkligen INTE att det ordnar sig mellan Lucas och Peyton ;P

2008-05-17 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback