Torsdag

Igår var det sista dagen på praktiken. Var lite blandade känslor. Skönt att slippa ta sig dit, men lite tråkigt att säga hejdå. Gillade min handledare :) Fick veta att hon lyssnade på My Chem iförrgår, hehe. Men de är ju så klart inte därför jag gilla henne :P Jag och Richard fick två små söta ljuslyktor av avdelningen och jag hade köpt minitulpaner, som man kan planera ut sen till Carin :)

De ringde från BB igår också o sa att de inte behövde fler uskor i sommar, men hon sa att jag hade gjort intryck på henne så hon hade lämnat över mina papper till Förlossningen, för de behövde visst fortfarande folk. Har testat o ringt dit nu på morgonen, men hon avd.chefen är inte där. Men håll tummarna för att jag får det :)

Varför ska det komma snö och vara kallt nu för?
Jag och Jossan var på Skopunkten och Marieberg i måndags och då köpte jag 4 par vår och sommarskor och en väska. Hade bara tänkt att köpa 3 par, men jag blev helt kär i det 4:e, så jag var bara tvungen.


Kärlek vid första
ögonkastet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback