Onsdag

Igår hade jag praktik, segt. Ska bli skönt när det är slut faktiskt, bara en vecka kvar nu, (slutar ons nästa vecka), men imorgon blir det förhoppningsvis kul. Ska vara med på operation då :)

Idag har jag varit ledig. Vaknade av att det smattrade på fönstret, var astrött o somnade om, sen väcktes jag av att det ringde någon från Psykriatrin och undrade om jag hade någe sommarjobb eller om jag ville jobba hos dem. Var helt yrvaken, men vi bestämde iaf att en av hans kollegor skulle ringa nästa vecka ons-tors (eftersom han är på semester då och jag får ju veta om jobbet på BB på tis-ons). Vet inte riktigt vad man gör som usk på psyk, men det visar sig väl om jag går på intervjun :)

Var hemma hos mamma idag o åt lunch, sen stannade jag till kl.20.. Fixade lite DVD:er med serier. Har skrivit ut fram- och baksidor, så det är väldigt snyggt ;P Har Hidden Palms, Grey´s anatomy säsong 4, gossip girl och Private practice.. Måste ta bort dem från datorn, för de tar så mkt plats o sen är det bra o ha dem på DVD, så man kan ligga i soffan o titta, hehe..

Tror att det är nästa vecka Cashmere Mafia börjar. Har sett en del avsnitt nu och tycker att det är himla bra (serienörd som jag är). Men det är alltså helt värt att se, lite Sex and the City plagiat är det ju, men det är bra ;) Tipstips!

Har asont i huvudet så jag ska gå o lägga mig nu.
Godnatt folket!

Ska bara passa på att säga grattis till min morbror och Julia som fyllde igår och till Simon som fyller idag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback