Måndag

Var på arbetsintervju imorse på BB. Vet inte riktigt hur det gick, kunde gått bättre, men va fan.. Jag vet inte vad jag ska säga när jag ska berätta om mig själv.. Finns ju inge fan.. Fatta som om hon hade ringt mig för att Kiina hade sagt kanske, och sen hade hon sagt ja, så nu visste hon inte hur de skulle bli. Om jag skulle få jobb så skulle jag bli den sista sa hon, så jag är väl reserv antar jag, känns inte allt för bra.. Får vänta tills tis-ons nästa vecka innan jag får veta.. Hmm.. Vill ju verkligen jobba där. Men aa, nu är det bara o vänta..

Igår var jag, Maja, Rebecka o hennes kille Mattias hemma hos Julia och Jocke och firade Julia lite.. Hon fyller ju på tisdag. Hade bakat värsta goda fikat. Hade bara ätit Cambridge under dagen igår så jag skulel kunna unna mig fikat, hehe.. Chokladtårtan var godast ;P

Nu ska jag plugga, har en uppgift som ska vara inne idag som jag inte är klar med. Så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback