Lördag

Känner att min blogg och bilddagbok har blivit väldigt tråkig.. Men jag har inget kul att skriva eller ladda upp. Det ända jag gör är att sova och praktisera känns det som. Booring.
Vill ha sommar nu, eller iallafall att det blir mer vår och varmare. Sen vill jag också att första praktikperioden ska ta slut. Trivs på praktikplatsen men jag orkar inte pendla hela tiden. Hinner inte med något annat. Gör jag kväll måste jag ju iallafall åka 12.30 och sen kommer jag hem när det är dags att sova. Gör jag dag, måste jag åka 5.30 och kommer hem 17 o är helt färdig att det enda jag orkar är att titta på TV. Har massa att plugga, men som jag inte orkat. Nu är det iofs helg o jag är ledig, men jag har iaf ingen ork, sitter fortfarande i pjamas.

Ska på operation på torsdag, det ska bli kul :) Och så fick jag ledigt på måndag, så då har jag nog återhämtat lite krafter :)

Ikväll blire bara Meldoifestivalen.
Hoppas annat folk har roligare liv än jag just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback