Helg

Var ju och praktiserade idag. Var huuur trött som helst. Kom inte ur sängen förns 20 över fem, och sen gick jag och gäspa hela dan. Somande på soffan när jag kom hem, hehe.. Fast nu när jag ska sova så är jag ju pigg så klart.. Rensade nyss på mitt smink och mitt badrumsskåp, så nu är det snyggt och prydligt där inne, slängde en massa, men jag har inte hjärta att slänga så mkt smink som jag borde, använder ju inte ens 1/4 av allt jag har.. Men så äre.. Haha såg att jag hade typ 5 st svarta nagellack, som alla var typ fulla, haha.. Gillar inte det här mer praktik egentligen, för man får ju inte ha målade naglar då :(

Tittade på Melodifestivalen, men jag var inte så taggad så jag tyckte bara att det var tråkigt, men han Björn Gustafsson är ju himla kul alltså :)

Fick typ lite halvpanik när jag insåg att jag inte har några serier att titta på längre :( Det enda som finns kvar är ju Criminal minds och Cold case.. gossip girl, Prison Break, Grey´s anatomy, Men in trees, LA ink, One tree hill har jag ju redan sett alla avsnitt :( Men sen till min lycka kom jag på att jag kunde titta på Private practice, men de får bli på datorn, för det är ju samtidigt som Criminal minds :P

Nu ska jag gå och lägga mig, läsa lite Legenden om Ljusets rike så jag somnar och förhoppningsvis vaknar av mig själv vid 10, för då tänkte jag träna kl.11 när gymmet öppnar.. Åker med Maja imorgon och hon börjar inte förns halv 3, fast jag börjar 14, men vi ska åka strax innan halv, så jag får komma lite försent, men det kan inte hjälpas, orkar inte ta bussen, vet inte ens när den går..

Tänkte inte skriva så mkt idag, men den blir det ju som vanligt massa strunt. Men aa.. Godnatt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback