Blåmärken och skrapsår

Haft fullt upp i helgen känns det som :) 
Var som vanligt på praktiken i fredagsdag, sen var det bara hem o duscha för att åka till Karlskoga och fira min moster som fyllde 50 år. Blev rätt mkt vin o jag var astrött så jag somnade i bilen hem, haha.
Var meningen att jag o LIsa skulle varit på stan igår förmiddag, men ingen av oss orkade, hehe. Hon kom hit vid fem istället, så gjorde vi oss iordning, gick och åt på Pitchers o sen hem till Karin för att titta på Melodifestivalen och förfesta. Yees Charlotte vann ;D När det var slut, härjade vi lite o sen gick vi till Satin. Var bara där i en timme ungefär, men jag hann med väldigt mkt. Tappade min garderobslapp o mitt läppglans. Skrev Call me på kvittot i baren, men glömde skriva mitt nr, haha.. Träffade Rikard (chockat som fan), råkade flirta lite med Emmas lådsasbror, svepte 2 drinkar och gick vilse. Hann också dansa en hel del. hehe.. Blev helt plötsligt jääättefull så jag gick hem. Kom bara till cykeln sen gick det utför. Tog drygt en halvtimme att komma hem, haha. Trillade ett antal ggr med cykeln, så jag har blåmärken o skrapsår på typ halva kroppen. Pratade i telefon samtidigt som jag skulle göra tusen andra saker, så det gick inte så bra. Fick be en man att hjölpa mig ta upp cykeln. Men jag kom hem och hade haft jätteroligt, och det är ju huvudsaken. :)
Hade inte lika kul imorse när jag vaknade. Skulle ha åkt till Skopunkten nu på förmiddan, men jag mådde för dåligt. Lyckades iallafall gå o kolla på ÖSK damer som kvala mot Munkfors i Mellringe. Cyklade dit o jag trodde jag skulle typ dö på dit vägen, men på hemvägen gick de lättare o så kom jag på en bättre väg än Lisas, det händer aldrig, så jag är lite stolt nu, hehe.

Ska kolla top model 9 nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback