Bingo!

Hade praktik i åndags också, var rätt så trött om man säger så.. Sen på kvällen kom mamma med Eila Beila. Hon sov kvar för jag var ledig i tisdags :) Höll typ på att dö av allergiattacker, men det fick gå iallafall, fast det var nog sista gången som hon sov hos mig :( På eftermiddan kom mamma o hämta oss, åkte till IKEA och lite så.. Köpte ett balkongbord, hari nte tittat om de passar än, får göra de i helgen. På kvällen var jag på Bingo8:an med mormor, hehe.. Hon bjöd och jag vann 50 kr, hehe.. Lite pinsamt o ropa bingo tycker jag, men va gör man inte för lite pengar ;P Skulle egentligen vunnit 100 kr, men då var det en till som fick bingo samtidigt som jag :(

Igår hade jag bara praktik och idag med.. Ska dit imorgonbitti också.. Sen är jag ledig tills måndag o då är det kväll :) Fast jag ska ändå upp tidigt för jag ska på arbetsintervju på BB på morgonen :D Yees! Har mailat o ringt o tjatat, o nu så äntligen ringde de :) Kiina var där idag på intervju. Fatta va kul om båda skulle få jobba :P Men jag tror itne att jag kommer få de, eftersom jag har så lite vårderfarenhet, men jag hoppas verkligen :)

Nu ska jag kolla lite på lgh:ter, vad som finns.. Har lust att flytta, vill bo fräschare men minst lika halvcentralt som nu..
LIsa har fått en lgh :D Värsta kul :) hehe..


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Dagens fråga: Hur har vädret varit hos dig idag? :) Ha en skön kväll! =]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback